مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 12:252021-06-25سياسي

پاسخ به 10 سوال برای مدیریت وزارت بهداشت دولت سیزدهم


عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران، با طرح 10 سوال برای دلسوزان نظام سلامت کشور، بر اهمیت کار وزیر بهداشت دولت سیزدهم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موید علویان گفت: 10 سوال برای دلسوزان نظام سلامت مطرح شده است که پاسخ به سوالات زیر توسط افراد دارای سابقه مدیریتی و صاحب تجربه در وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی، سازمان های بیمه و همچنین توسط کارشناسان خبره در بخش های مختلف می تواند نقش مهمی در جمع آوری اطلاعات مفید جهت اداره کنندگان وزارت بهداشت در دولت جدید داشته باشد.

1.

اهمیت و نقش کارکردهای سلامت در حوزه حکمرانی کدام است؟ دیدگاه شما برای بهبود این کارکردها کدام است؟ مقبولیت جایگاه سلامت، حمایت طلبی، همکاری بین بخشی، نظام تأمین تخصیص منابع مالی چیست؟ 2.

تعهدات و تکالیف مندرج در اسناد بالادستی تاکید بر اولویت پیشگیری بر درمان و خدمات درمان سرپایی بر بستری دارد به نظر جنابعالی توسعه مراقبت های سلامت با اجرای برنامه پزشکی خانواده چگونه می تواند با استفاده از مدیریت منابع با ساز و کار بیمه ای و بهره گیری درست از حداکثر توان بخش خصوصی در تحقق تعهدات فوق اثربخش باشد؟ 3.

برای اصلاح نظام سلامت در قالب شبکه های بهداشتی درمانی و روزآمد نمودن آنها در جهت پاسخگویی چه الزامات سیاستی و مدیریتی را در تعیین سهم منابع سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به 10 سوال برای مدیریت وزارت بهداشت دولت سیزدهم

پاسخ به 10 سوال برای مدیریت وزارت بهداشت دولت سیزدهم