مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 12:252021-06-25سياسي

سازمان سنجش: سهمیه ها در کنکور 1400 بدون تغییر است


لایحه ساماندهی سهمیه ها که سال 98 به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد، هنوز بررسی نشده است و به همین دلیل هیچ تصمیم جدیدی گرفته نشده است و بنابراین هیچ تغییری در سهمیه ها وجود ندارد.

- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سهمیه ها در آزمون سراسری 1400 همانند سال 99 و بدون تغییر اعمال می شود.

فاطمه زرین آمیزی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا درباره تغییرات احتمالی در کنکور امسال اظهار داشت: هیچ تغییری از نظر سهمیه در این آزمون اعمال نمی شود و سهمیه ها مانند سال گذشته خواهد بود.

وی افزود: لایحه ساماندهی سهمیه ها که سال 98 به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد، هنوز بررسی نشده است و به همین دلیل هیچ تصمیم جدیدی گرفته نشده است و بنابراین هیچ تغییری در سهمیه ها وجود ندارد.

زرین آمیزی همچنین درباره ابلاغ مصوبات شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص ساماندهی کنکور به سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این مصوبه به سازمان سنجش آموزش کشور ابلاغ نشده است چرا که به صورت کامل همه بندهای آن در شورای عالی بررسی نشد؛ بعد از بررسی و تصویب، به همه دستگاه های ذیربط برای اطلاع رسانی ابلاغ می شود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در این باره که گفته می شود 13 درصد ظرفیت دانشگاه ها نیازمند کنکور 2 مرحله ای است، تاکید کرد: چندین رشته از دانشگاه ها در سه رشته اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سنجش: سهمیه ها در کنکور 1400 بدون تغییر است

سازمان سنجش: سهمیه ها در کنکور 1400 بدون تغییر است