مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 12:002021-06-25سياسي

واکنش امام جمعه بوشهر به وضعیت کارگران نفت و گاز


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: از مسئولان وزارت نفت درخواست می شود پیرامون وضعیت حقوقی و حق مشاغل تلاشگران عرصه نفت و گاز اقدامات مناسب و درخور داشته باشند و با توجه به کار سخت آنان مزایای مناسب در نظر بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حماسه انتخابات برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزود و مردم ایران با تمام توطئه های جهان و پیشگیری از جرائم موفق باشد.

صفایی بوشهری به روز جهانی مبارزه با مخدر پرداخت گفت: یکی از عوامل بحران زندگی فردی و اجتماعی جامعه امروز جهان و ایران، مسئله اعتیاد است که مبارزه قاطع و بنیادین با این پدیده شوم و عوامل تولید و توزیع آن یک ضرورت ملی و بین المللی است.

وی ادامه داد: بی تردید آموزه ها و تربیت صحیح نوجوانان و جوانان و توجه خانواده ها به فرزندان و رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی از دیگر عناصر رفع و پیشگیری از این بلای خانمان سوز است.

این مقام مسؤول با قدردانی از محیط بانان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه تصریح کرد: محیط بانان پاسداران حریم سلامت محیط زیست جغرافیای ایران هستند که لازم است به عرصه مهیاسازی امکانات محیط بانی و حقوق و مزایای کارکنان این حوزه توجه ویژه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش امام جمعه بوشهر به وضعیت کارگران نفت و گاز

واکنش امام جمعه بوشهر به وضعیت کارگران نفت و گاز