مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:552021-06-25پزشكي

روز بدون فوتی کرونایی در بوشهر


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت روز بدون فوتی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر 346 نفر است و در 24 ساعت گذشته 107 بیمار جدید در بخش های کرونایی بستری شده اند که ابتلای 66 نفر از آنان به کرونا، قطعی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه روز گذشته 79 بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان ترخیص شده اند، که از این تعداد 64 نفر به کرونا مبتلا بودند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: اکنون 38 نفر در بخش مراقبت های ویژه در حال درمان هستند که 15 نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی توضیح داد: امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، در استان بوشهر به ثبت نرسید همچنین از آغاز شیوع کرونا تاکنون 50 هزار و 685 نفر در استان به این ویروس مبتلا شده اند و هزار و 245 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس با توجه به رنگ بندی جدید سامانه ماسک از شنبه 5 تیر شهرستان های قرمز استان بوشهر از 5 شهرستان به 6 شهرستان افزایش یافته که شامل تنگستان، دشتستان، دشتی، کنگان، عسلویه و دیر (از وضعیت نارنجی به قرمز) است همچنین 4 شهرستان استان، دیلم (از وضعیت زرد به نارنجی)، گنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز بدون فوتی کرونایی در بوشهر

روز بدون فوتی کرونایی در بوشهر