مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:452021-06-25سياسي

«رییسی» شرایط تحویل گرفتن دولت را برای مردم توضیح دهد


رییسی در ابتدای ورود به دولت باید شرایط کشور را از جهات مختلف برای ملت ترسیم کند و وضع نقدینگی، تورم، سرمایه گذاری و بودجه را با ارائه آمار شفاف توضیح دهد.

- ناصر ایمانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که سیدابراهیم رییسی در دولت سیزدهم با چه مشکلاتی رو به رو خواهد شد گفت: بهتر است سوال را این طور طرح کنیم که رییس جمهور آینده با چه مشکلاتی مواجه نیست! وی افزود: هیچکدام از رؤسای جمهور پیش از این، کشور را در چنین شرایطی تحویل نگرفتند؛ حتی سال 68 که مرحوم هاشمی رفسنجانی دولت را در شرایط بعد از جنگ، تحویل گرفت و در پی هشت سال دفاع مقدس، آسیب زیادی به کشور وارد شده بود و نیز مسائلی که بعد از رحلت امام با تغییر رهبری با آن روبه رو بودیم، باز هم شرایط کشور به سختیِ شرایط موجود فعلی نبود.

ایمانی اظهار کرد: یکی از مهم ترین کارهایی که رییسی در ابتدای ورود به دولت باید انجام دهد، این است که شرایط کشور را از جهات مختلف برای ملت ترسیم کند و به همه بگوید که دولت و کشور را در چه شرایطی تحویل گرفته است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دولت بعدی باید با ارائه آمار اقتصادی به مردم بگوید که شرایط فعلی اقتصادی در کشور به چه شکل است و آمارها را از نظر میزان سرمایه گذاری، نقدینگی، تورم، بودجه و سایر فاکتورهای موجود، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رییسی» شرایط تحویل گرفتن دولت را برای مردم توضیح دهد

«رییسی» شرایط تحویل گرفتن دولت را برای مردم توضیح دهد