مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:352021-06-25سياسي

لزوم استفاده از مجازات های جایگزین در قوه قضاییه


خطیب جمعه ابهر با بیان اینکه در مجموعه قوه قضاییه باید مجازات زندان به حداقل برسد و تبدیل به مجازات های جایگزین شود، گفت: تربیت انسان‏ های صالح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ابهر به آغاز هفته قوه قضاییه اشاره کرده و اظهار کرد: هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیت ‏الله شهید بهشتی، سیدالشهدای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه با بیان اینکه آیت الله بهشتی بنیانگذار نظام قضایی در جمهوری اسلامی بود، افزود: به همین جهت، هفته اول تیرماه، هفته قوه قضاییه نام گرفته است.

وی با اشاره به خدمات قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه باید به جایگاهی برسد که هر فرد مظلومی احساس کند با رجوع به دستگاه قضایی می ‏تواند حق را بگیرد و مظلومیت خود را برطرف کنند.

رحیمی با تاکید به برطرف کردن تعارض قوانین و اصلاح عدم انطباق رأی دادگاه‏ های بدوی با دادگاه‏های بعدی گفت: تهیه برنامه جامع عملیاتی برای ارتقای قوه قضاییه، دور بودن احکام دادگاه ها از سهل‏انگاری و سهل‏ گیری باید از اولویت های قوه قضاییه باشد.

خطیب جمعه ابهر با بیان اینکه در مجموعه قوه قضاییه باید مجازات زندان به حداقل برسد و تبدیل به مجازات های جایگزین شود، افزود: تربیت انسان‏ های صالح، به‏ خصوص برای مناصب مدیریتی در مجموعه‏ قوه، امر خیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از مجازات های جایگزین در قوه قضاییه

لزوم استفاده از مجازات های جایگزین در قوه قضاییه