مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:352021-06-25سياسي

مشارکت مردم شرط موفقیت هر دولتی است


اسکندری با بیان اینکه وارد میدان مبارزه برای رفع موانع رونق اقتصادی و تولیدی نیاز به روحیه دفاع مقدس دارد، گفت: مشارکت مردم شرط موفقیت هر دولتی است و وقتی دولت از مردم جدا شود ضعیف ترین دولت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با بیان اینکه طاغوت یعنی سیاسی گری بدون انقلابی گری است، اظهار کرد: مبارزه با طاغوت نیاز به اتحاد و یکپارچکی و روحیه و نظام خواهند ایستاد، گفت: سکوت مردم در برابر ظلم نجابت نیست بلکه باید مطالبه گر قسط و عدل و عدالت باشند تا مسیر جامعه به روال خود ادامه دهد و مشکلات اقتصادی برطرف شود.

اسکندری با بیان اینکه شیوه فرهنگ و مکتب تشیع مطالبه گری است، گفت: اصلاح قوانین و هموار کردن مسیر برای اجرای آن یکی از وظایف مهم مجلس انقلابی است، قوانین قبل از انقلاب باید در مجلس اصلاح شود.

امام جمعه بویین میاندشت افزود: اگر دروغ و فساد اخلاقی فردی بین مسؤولین رواج بگیرد فتنه در جامعه ایجاد می شود، فتنه گر با دوستان انقلاب دشمن و با دشمنان انقلاب دوستی می کند.

وی گفت: استمرار حرکت ملت  ایران موجب خواهد شد تا گام دوم انقلاب سریعتر برداشته شود، دین اسلام جهانی است و حرکت ملت ایران نیز جهان شمول است، مسیر ما حمایت از جبهه مقاومت و مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم شرط موفقیت هر دولتی است

مشارکت مردم شرط موفقیت هر دولتی است