مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:352021-06-25اقتصادي

رکورد ملی افتتاح 300 فروشگاه تخفیفی فقط در 294 روزکاری توسط دیلی مارکت


روز گذشته رکورد جدیدی در صنعت خرده فروشی کشور رقم خورد! - مجموعه فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی دیلی مارکت، در سالروز یک سالگی خود، با افتتاح سیصدمین شعبه از فروشگاه های این شرکت و تنها در 294 روز کاری موفق به ثبت رکورد جدیدی در این صنعت شد.

سیصدمین شعبه فروشگاه های تخفیفی دیلی مارکت در 4 تیر 1400 و سالگرد یکسالگی این مجموعه در شرایطی آغاز بکار کرد که جمعی از مدیران و پرسنل ستاد مرکزی دیلی مارکت بهمراه گروهی از مدیران بلندپایه مجموعه میهن با حضور در فروشگاه 1001 تهرانسر (که اولین فروشگاه افتتاح شده این مجموعه در تاریخ 4 ام تیر ماه 1399 می باشد) در کنار هم و به نمایندگی از نزدیک به 2500 نیروی شاغل در این مجموعه، ثبت این رکورد را جشن گرفتند.

  تاکنون فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی دیلی مارکت در ده منطقه عملیاتی شامل تهران، خراسان، آذربایجان، خوزستان، فارس، گیلان، کرمان، اصفهان، همدان و مازندران راه اندازی شده و شعب جدید این فروشگاه ها در مناطق هرمزگان و سیستان در نیمه اول تیرماه افتتاح خواهد شد تا گستره فعالیت دیلی مارکت به دوازده منطقه عملیاتی و سراسر کشور برسد.

در نیمه دوم اسفند ماه 1399 این مجموعه اقدام به راه اندازی و افتتاح نسل جدید فروشگاه های خود در قالب فروشگاه های تخفیفی مینی دیلی مارکت نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد ملی افتتاح 300 فروشگاه تخفیفی فقط در 294 روزکاری توسط دیلی مارکت

رکورد ملی افتتاح 300 فروشگاه تخفیفی فقط در 294 روزکاری توسط دیلی مارکت