مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:302021-06-25اقتصادي

«کامیاب آشنا»؛ فرصتی مطمئن در بازار سرمایه


صندوق قابل معامله درآمد ثابت نوع دوم «کامیاب آشنا»، فرصتی مطمئن برای سرمایه گذارای است که علاوه بر نقدشوندگی بسیار بالا، از ریسک هایی همچون کاهش ارزش به دلیل نوسانات ناگهانی در بازار سرمایه، - صندوق درآمد ثابت نوع دوم کامیاب آشنا ، به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن، در روزهای پرتلاطم بازارهای مالی و به ویژه بازار سرمایه، فرصتی جدید را برای سرمایه گذارانی خلق می کند که نگران نوسانات شدید بازار سرمایه و کاهش ارزش دارایی و بازدهی سرمایه خود هستند.

واقعیت آن است که اغلب افراد در جستجوی یک سرمایه گذاری مطمئن و با بازدهی مناسب هستند که نقدشوندگی بالایی هم داشته باشد.

در بازارهای مالی امروز، سود پس اندازهای بانکی چندان جذاب نیست و سرمایه گذاری در بازارهایی همچون بازار ارز، رمز ارز، طلا و بورس اوراق بهادار به صورت مستقیم هم ریسک بالایی دارد.

در مقابل صندوق های درآمد ثابت ، هم سود قابل قبولی دارند و هم ریسک سرمایه گذاری در این صندوق ها بسیار اندک است؛ زیرا بخش عمده ی دارایی های این صندوق ها، در اوراق مشارکت و سپرده بانکی سرمایه گذاری می شود و بخشی هم به سرمایه گذاری در بورس اختصاص می یابد.

به همین دلیل است که صندوق درآمد ثابت در شرایط رشد چشمگیر شاخص بورس، بازدهی قابل توجهی خواهد داشت و در مقابل در دوره های افت ناگهانی شاخص با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کامیاب آشنا»؛ فرصتی مطمئن در بازار سرمایه

«کامیاب آشنا»؛ فرصتی مطمئن در بازار سرمایه