مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-25سياسي

به برکت اعتماد به دانشمندان، واکسن ایرانی کرونا تولید شد


به برکت مجاهدت دانشمندان ایرانی واکسن کرونا تولید و موجب غزت کشور شد، ایران در ردیف ششمن کشور دنیا در تولید واکسن کرونا در فرمول مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار داشت: دشمنان انقلاب از ماه ها قبل انتخابات کمپین رأی بی رأی راه اندازی کرده بودند و با استفاده از تمام ظرفیت ها برای مشارکت نکردن مردم در انتخابات تلاش کردند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه دشمنان وفاداری ملت ایران را هنوز باور نکردند، افزود: ملت ایران با مشارکت حداکثری تاکتیک دشمنان داخلی و خارجی را شکست دادند و وفاداری خود را ثابت کردند.

کرامتی افزود: مشارکت مردم در انتخابات برای آینده کشور برکات و تأثیرات سیاسی و اقتصادی و امنیتی و اجتماعی و فرهنگی به همراه دارد.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها انتخابات را مظهر دمکراسی و مردم سالاری و تمدن می دانند اما با بکارگیری تمام امکانات تلاش در برگزار نشدن انتخابات در جمهوری اسلامی داشتند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه باشکوه برگزار شدن انتخابات در جمهوری اسلامی موجب بعض دشمنان شد، افزود: در برخی کشورهای غربی منافقین در پناه آن ها اجازه رأی دادن به ایرانیان مقیم در آن کشور را نمی دادند و اقدام به ضرب و شتم مردم کردند که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به برکت اعتماد به دانشمندان، واکسن ایرانی کرونا تولید شد

به برکت اعتماد به دانشمندان، واکسن ایرانی کرونا تولید شد