مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-25سياسي

همدردی مدیران 2 خبرگزاری با ایسنا و ایرنا


مدیران خبرگزاری های «تسنیم» و «صدای افغان» در پیام های جداگانه ای به مدیرعامل ایسنا، درگذشت ناگهانی خبرنگار این خبرگزاری در پی حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفتند.

- مدیران خبرگزاری های تسنیم و صدای افغان در پیام های جداگانه ای به مدیرعامل ایسنا، درگذشت ناگهانی خبرنگار این خبرگزاری در پی حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید قلی زاده ـ مدیرعامل خبرگزاری تسنیم ـ در پی حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده، جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا در این حادثه را به علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا و محمدرضا نوروزپور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی تسلیت گفت.

قلی زاده در پیام تسلیت خود نوشت: خبر درگذشت ناگهانی و بسیار تلخ سرکار خانم مهشاد کریمی خبرنگار گرامی ایسنا و سرکار خانم ریحانه یاسینی خبرنگار گرامی ایرنا در سانحه رانندگی در نقده داغ بزرگی بر دل جامعه بزرگ رسانه ای کشور گذاشت.

اینجانب به نمایندگی از خبرنگاران و مدیران و کارکنان خبرگزاری تسنیم این ضایعه بسیار غم انگیز را به جنابعالی، خبرنگاران و مدیران و کارکنان خبرگزاری های ایسنا و ایرنا و بویژه به خانواده های متوفیان تسلیت عرض می کنم و در این دهه کرامت با عنایت امام رضا(ع) برای آنان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدردی مدیران 2 خبرگزاری با ایسنا و ایرنا

همدردی مدیران 2 خبرگزاری با ایسنا و ایرنا