مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:052021-06-25سياسي

وزیر و مسئولان جهاد کشاورزی درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا را تسلیت گفتند


وزیر و مسئولان جهاد کشاورزی در پیامی درگذشت دو تن از خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا و ایسنا را در حادثه غم انگیز واژگون شدن اتوبوس حامل جمعی از خبرنگاران رسانه های کشور در ماموریت بازدید از دریاچه ارومیه تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به این شرح است: انا لله و انا الیه راجعون خدمت در عرصه سنگین، پر دامنه و خطیر ارتباطات و رسانه مستلزم تعهد و مسئولیت پذیری جامعه رسانه ای کشور و خبرنگاران فکور و صبوری است که تا پای جان برای توسعه و بسط آگاهی شوق خدمت دارند.

حادثه تلخ و ناگوار برای خبرنگاران متعهد و خلاق حوزه محیط زیست و درگذشت تاسف بار خبرنگاران خبرگزاری های وزین ایرنا و ایسنا موجب اندوه فراوان شد.

این ضایعه دلخراش را به خواهانم.

محمدعلی طهماسبی مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز در پیام جداگانه ای درگذشت دو تن از خبرنگاران حوزه محیط زیست خبرگزاری های ایرنا و ایسنا را به ملت ایران و بخصوص به اصحاب رسانه کشور و خانواده های داغدیده این عزیزان تسلیت گفت.

در متن پیام طهماسبی آمده است: وبشرالصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انالله و انا الیه راجعون ایران اسلامی بار دیگر به سوگ نشست حادثه تلخ درگذشت دو تن از خبرنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر و مسئولان جهاد کشاورزی درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا را تسلیت گفتند

وزیر و مسئولان جهاد کشاورزی درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا را تسلیت گفتند