مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:052021-06-25اجتماعي

پیام های تسلیت در پی درگذشت 5 سرباز معلم


وزیر آموزش و پرورش و رییس مرکز مطالعات فقهی تعلیم و تربیت با صدور پیام های جداگانه، در گذشت «سرباز معلمان» را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس،  ساعت 6 صبح روز سوم تیر امسال، اتوبوس حامل سرباز معلمان در مسیر جاده استان یزد، دچار سانحه شد که در این تصادف، 7 نفر جان باختند و مابقی در بیمارستان بستری شدند.

قرار بود این سربازان پس از گذراندن دوره آموزشی سربازی، در عرصه تعلیم و تربیت دوران سربازی خود را سپری کنند.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی در گذشت سرباز محترم ایشان تسلیت می گویم و از خداوند سبحان برای آن مرحومان، غفران الهی و برای بازماندگان شکیبایی و سلامتی خواهانم .

* پیام تسلیت رییس مرکز مطالعات فقهی تعلیم و تربیت محی الدین محمدیان رییس مرکز مطالعات فقهی تعلیم و تربیت در پیام تسلیتی نوشت: در پی حادثه دردناک واژگونی اتوبوس خبرنگاران و جان باختن و مصدومیت بیش از 20 نفر از آنان، شنیدن خبر سانحه مشابه برای اتوبوس حامل سرباز معلمانی که از استان سیستان و بلوچستان برای تکمیل آموزش های خود عازم استان فارس بودند، موجب تأسف و تأثر شدید گردید.

ضمن گرامیداشت خاطره این جوانان برومند که برای خدمت در جبهه تعلیم و تربیت در مناطق دوردست جهت آموزش کودکان لازم التعلیم این مرز و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تسلیت در پی درگذشت 5 سرباز معلم

پیام های تسلیت در پی درگذشت 5 سرباز معلم