مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:002021-06-25بين الملل

وزیر اسراییلی: جولان تحت حاکمیت ما باقی خواهد ماند


یک وزیر اسراییلی تأکید کرد که حتی اگر آمریکا به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان سوریه را لغو کند، جولان باز هم تحت حاکمیت این رژیم باقی خواهد ماند.

- وزیر اسراییلی: جولان تحت "حاکمیت" ما باقی خواهد ماند یک وزیر اسراییلی تأکید کرد که حتی اگر آمریکا به رسمیت شناختن "حاکمیت" رژیم صهیونیستی بر جولان سوریه را لغو کند، جولان باز هم تحت "حاکمیت" این رژیم باقی خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، عومر بارلیو، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: حتی اگر آمریکا حاکمیت اسراییل بر ارتفاعات جولان را لغو کند، این ارتفاعات تحت حاکمیت اسراییل باقی خواهد ماند.

پنجشنبه یک سایت آمریکایی اعلام کرد که دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در حال بررسی احتمال لغو به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان سوریه است.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول سیاسی اسراییلی گفت: این پرونده در مذاکره با آمریکایی ها مطرح نشده است و جولان تا ابد تحت حاکمیت اسراییل باقی خواهد ماند.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مارس 2019 حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان سوریه را به رسمیت شناخت؛ اقدامی که جامعه جهانی با آن مخالفت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسراییلی: جولان تحت حاکمیت ما باقی خواهد ماند

وزیر اسراییلی: جولان تحت حاکمیت ما باقی خواهد ماند