مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:552021-06-25اقتصادي

نوشیدنی های قاچاق در اروند زمین گیر شدند/ دستگیری 12 قاچاقچی


فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف دو فروند شناور باری و کشف محموله بزرگ نوشیدنی های انرژی زای قاچاق در آبراه اروند خبر داد.

- اظهار کرد: روز گذشته مأموران پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل شناورهای عبوری در اروندرود، دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق را که به سمت بندر آبادان در حرکت بود، شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده تعداد 80 هزار و 200 قوطی نوشیدنی و هفت هزار و 500 کیلوگرم تمر هندی را که بدون مجوز و به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری 12 نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 21 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سردار پاک باز تأکید کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند که مرزبانان خوزستانی با اشرافیت اطلاعاتی کوچک ترین تحرکات را در نوار مرزی خشکی و آبی زیر نظر گرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه به صورت قاطعانه برخورد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشیدنی های قاچاق در اروند زمین گیر شدند/ دستگیری 12 قاچاقچی

نوشیدنی های قاچاق در اروند زمین گیر شدند/ دستگیری 12 قاچاقچی