مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:552021-06-25اقتصادي

حدود 200 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان خوزستانی پرداخت نشد


رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: با گذشت بیش از یک ماه از تحویل کلزای کشاورزان به مراکز خرید دولتی اما تاکنون حدود 200 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان این استان پرداخت نشد.

- اظهار کرد: با گذشت بیش از یک ماه از تحویل کلزای کشاورزان به مراکز خرید دولتی اما تاکنون حدود 200 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان استان خوزستان پرداخت نشده و آنها به شدت دچار مشکلاتی مالی و اقتصادی شدند.

وی افزود: از 21 اردیبهشت ماه تاکنون که کلزاکاران محصول تولیدی خود را به مراکز خرید دولتی تحویل دادند ولی تاکنون شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی و شرکت خصوصی نوید خلیج فارس حدود 200 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان را پرداخت نکرده اند.

رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان تصریح کرد: در حالی که کشاورزان خوزستانی به شدت برای تأمین هزینه های معیشتی و پرداخت بدهی خود به بانک ها تحت فشار هستند و این رفتارها اصلاً صحیح نیست.

اسدی خبر داد: البته از این میزان مطالبات 90 درصد متعلق به شرکت خصوصی نوید خلیج فارس است که به صورت قطره چکانی مطالبات کلزاکاران را پرداخت می کند.

وی یادآور شد: پیگیری های متعدد کشاورزان تاکنون به نتیجه نرسیده و اخبار رسیده حاکی از آن است در صورتی که ظرف هفته جاری مطالبات آنها پرداخت نشود، کشاورزان برای دریافت حق خود رهسپار تهران می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 200 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان خوزستانی پرداخت نشد

حدود 200 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان خوزستانی پرداخت نشد