مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-25اقتصادي

95 درصد کشت گندم در استان زنجان دیم است


رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: بیش از 95 درصد کشت گندم در استان زنجان دیم است و نسبت به سایر استان ها وضعیت بهتری در تولید گندم داریم.

- گفت: طی سه ماه سالجاری 6 میلیون و 700 هزار قطعه جوجه ریزی در استان زنجان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که چهار میلیون و 783 هزار قطعه تولید شد 40 درصد افزایش دارد و این نشان می دهد زنجان در تامین گوشت مرغ مشکلی ندارد.

وی اظهار کرد: زنجان در تامین نهاده های دامی مشکلی ندارد و برای تیرماه مشکلی در خصوص تامین نهاده های دامی در استان نداریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه به اندازه کافی و بیشتر از نیاز استان هم گوشت مرغ به بازار تزریق می شود، گفت: این استان در تمام محصولات خود کفا بوده و مشکلی ندارد.

تاراسی با بیان اینکه بیش از 95 درصد کشت گندم در این استان دیم است، تاکید کرد: امسال بیش از 150 هزار تن گندم از کشاورزان استانی خریداری می شود.

وی ابراز داشت: این استان به دلیل اینکه کشت گندم در استان بیشتر به صورت دیم است نسبت به سایر استان ها وضعیت بهتری در تولید گندم دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه کیفیت گندم استان سال به سال بهتر می شود، تصریح کرد: هر سال مبارزه با سن گندم در مزارع استان توسط کارشناسان جهاد کشاورزی به خوبی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد کشت گندم در استان زنجان دیم است

95 درصد کشت گندم در استان زنجان دیم است