مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-25سياسي

پیشرفت حدود 80 درصدی پروژه انتقال آب به آبیک


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک از پیشرفت حدود 80 درصدی پروژه انتقال آب طالقان به آبیک خبر داد.

- فاطمه محمدبیگی پیش از ظهر جمعه در آیین کلنگ زنی تصفیه خانه اضطراری آب آبیک اظهار کرد: این پروژه نتیجه هم افزایی و تلاش شبانه روزی گروهی بزرگ از مسئولین و متولیان امر است.

وی افزود: از ابتدای امر با توجه به اینکه مشکل آب آبیک جدی و قابل درک بود مجمع نمایندگان پیگیری لازم را به عمل آورده و به طور میانگین هر دو هفته یک بار جلساتی برای پیگیری و حل مشکل و تأمین اعتبار لازم برای اجرای پروژه انجام شد.

محمدبیگی با بیان اینکه پروژه به 8 فاز تقسیم شد تا کار با سرعت بیشتری انجام شود، بیان کرد: رساندن آب به آبیک در فاز نخست قرار گرفت و با دریافت اعتبار توانستیم این پروژه را از 14 درصد به پیشرفت 80 درصدی برسانیم.

وی تاکید کرد: بحث BOT کردن این پروژه با ورود بخش خصوصی محقق شد تا به دست بخش خصوصی 80 درصد جمعیت استان در آینده از آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک تصریح کرد: این پیشرفت نشان داد می توان با همدلی و وحدت و خارج از نگاه سیاسی بزرگترین کارها را علی رغم کمترین بودجه ها رقم زد.

وی در پایان با بیان اینکه با افتتاح این تصفیه خانه مشکل حدود 20 ساله مردم آبیک حل خواهد شد یادآور شد: همدلی و همراهی باعث شد بتوانیم کنار هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت حدود 80 درصدی پروژه انتقال آب به آبیک

پیشرفت حدود 80 درصدی پروژه انتقال آب به آبیک