مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-25سياسي

️آماده سازی فضای شهری و روستایی دماوند درهفته مبارزه با مواد مخدر


معاون سیاسی انتظامی فرماندار دماوند از ️آماده سازی فضای شهری و روستایی این شهرستان همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل حلیم زمهریر، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران شهیدش اظها ر داشت: با توجه به قرارگیری در آستانه هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، برنامه ریزی لازم برای گرامیداشت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان در دستور کار قرار دارد.

زمهریر افزود: مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال 1987 میلادی، روز 26 ژوئن مصادف با پنجم تیر ماه را به عنوان روز جهانی مبارزه با سو مصرف و قاچاق مواد مخدر اعلام و از چهارم تا دهم تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر می باشد.

البته مبارزه با مواد مخدر مختص به روز و یا هفته خاصی نیست و باید این امر به صورت مستمر، منظم، جدی و همه جانبه مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: باید برنامه ریزی و تلاش کنیم شعار هفته مبارزه با مواد مخدر امسال حقایق درباره مواد مخدر را به اشتراک بگذاریم تا زندگی ها را نجات دهیم را جامع عمل بپوشانیم و در این راستا باید از همه ظرفیت ها برای آگاه سازی و پیشگیری استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️آماده سازی فضای شهری و روستایی دماوند درهفته مبارزه با مواد مخدر

️آماده سازی فضای شهری و روستایی دماوند درهفته مبارزه با مواد مخدر