مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-25سياسي

اعتراض شدید نماینده کرمانشاه نسبت به ناامنی شهر


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اعتراض جدی نسبت به وضعیت امنیتی شهر کرمانشاه، گفت: قبلا چند بار به صورت غیرعلنی نسبت به این موضوع تذکراتی داده بودم ولی این بار با توجه به حجم زیاد درخواست های مردمی و افزایش بیش از حد این معضلات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمد رشیدی نماینده مردم شهرستان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس به شدت نسبت به افزایش ناامنی در سطح شهر کرمانشاه اعتراض کرد.

وی در ابتدا در گذشت دو خبرنگار خبرگزاری های ایسنا و ایرنا را به تمامی جامعه خبری کشور و خانواده های آنان تسلیت گفت و برای افراد آسیب دیده در این سانحه، از خداوند طلب شفای خیر کرد.

رشیدی سپس با بیان اینکه در طی دوماه گذشته و بویژه دو هفته اخیر، مراجعات و تماس های زیادی از طرف مردم مبنی بر افزایش مشکلات امنیتی در شهر کرمانشاه گزارش شده، اظهار کرد: عمده مشکلات امنیتی در زمینه سرقت، زورگیری و مشکلات مرتبط با توزیع مواد مخدر است که باعث نگرانی و پریشانی خاطر مردم عزیز شده است.

وی ضمن انتقاد شدید نسبت به این موضوع، تصریح کرد: از استاندارد محترم به عنوان رییس شورای تأمین استان، فرماندهی محترم نیروی انتظامی، دادستان محترم و سایر ارگان های مرتبط می خواهیم که به صورت جدی پیگیر این موضوع باشند و با برهم زنندگان آسایش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شدید نماینده کرمانشاه نسبت به ناامنی شهر

اعتراض شدید نماینده کرمانشاه نسبت به ناامنی شهر