مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-25سياسي

درگیری و تیراندازی در هشترود/اراذل و اوباش دستگیر شدند


امام جمعه شهر هشترود بر ایجاد امنیت اجتماعی در شهر توسط نیروهای انتظامی و دادگستری تاکید کرد و خواستار برخورد و اشد مجازات برای برهم زنندگان نظم و امنیت شهر و تیراندازی های دیشب توسط اراذل و اوباش ها را شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هشترود، حجت الاسلام حسن جعفریان در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترودکه در مسجدتاریخی جامع برگزار شده بود، اظهار داشت: بارها گفته ایم که نباید به مذاکرات و آمریکا دل خوش بود ودل بست و دولت دوازدهم باید در این مدت کوتاه عمر خود خاطره خوش از خود بجا بگذارد.

وی بر بد عهدی اروپایی ها تاکید کرد و گفت: آنها هر چیزی را که به نفع خود باشند امضا می کنند و نباید دل به امید اروپا بست.

خطیب جمعه هشترود به قضیه انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و گفت : نظر لطف خدا شامل ملت ایران شدکه این انتخابات با حضور حداکثری برگزار شد.

وی گفت: مردم با حضور گسترده خود تمام تحریم ها و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند و نشان دادند که برنده انتخابات ملت ایران و بازنده آن دشمنان و رسانه های معاند شد.

جعفریان در ادامه بر ایجاد امنیت اجتماعی در شهر توسط نیروهای انتظامی و دادگستری تاکید کرد و خواستار برخورد و اشد مجازات برای برهم زنندگان نظم و امنیت شهر و تیراندازی های دیشب توسط اراذل و اوباش ها را شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری و تیراندازی در هشترود/اراذل و اوباش دستگیر شدند

درگیری و تیراندازی در هشترود/اراذل و اوباش دستگیر شدند