مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-25سياسي

مسئولان ستادهای انتخاباتی به دنبال پست و مقام نباشند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان ستادهای انتخاباتی که در دوران انتخابات فعالیت کردند، امروز به دنبال پست و مقام نباشند و از دولت منتخب توقع نداشته باشند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان ستادهای انتخاباتی که در دوران انتخابات فعالیت کردند، امروز به دنبال پست و مقام نباشند و از دولت منتخب توقع نداشته باشند.

آیت الله محمدرضا ناصری در سخنرانی بین خطبه های نمازجمعه شهرستان تفت، با تاکید بر اهمیت فریضه نمازجمعه اظهار کرد: بر اساس روایات و احادیث، در هفته 35 نماز بر مسلمین واجب است که یکی از آنها نماز ظهر جمعه، یعنی همان نماز جمعه محسوب میشود.

وی بر لزوم اهتمام مردم به شرکت در نمازهای جمعه تاکید کرد و گفت: باید پایگاه های نمازجمعه را به عنوان یک پایگاه مهم عبادی و سیاسی تقویت کنیم.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات بیان کرد: اکنون همه باید برای موفقیت دولت تلاش کنیم و کار جهادی را مدنظر قرار دهیم.

ناصری افزود: افرادی که در ستادهای انتخابات فعالیت کردند، از مردم و رییس جمهور منتخب توقعی نداشته باشند و به دنبال گرفتن پست و مقام نباشند زیرا کاری ارزشمند است که باید بدون چشمداشت و برای رضای خدا انجام شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ستادهای انتخاباتی به دنبال پست و مقام نباشند

مسئولان ستادهای انتخاباتی به دنبال پست و مقام نباشند