مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-25سياسي

فعالان ستادهای انتخاباتی دنبال سهم خواهی نباشند


امام جمعه بجنورد ضمن محکومیت سهم خواهی برخی فعالان ستادهای انتخابانی گفت: ملاک برای سپردن مسئولیت ها باید فرمایشات رهبری عزیز در تشکیل دولت جوان و حزب الهی باشد.

- ، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به حقوق برادران دینی بر یکدیگر اظهار داشت: هر چیزی که اخوت را از بین ببرد و باعث نفاق و جدایی شود در دین مبین اسلام حرام شمرده می شود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: غیبت، تهمت، تمسخر و عیب جویی در احکام اسلامی به شدت مذموم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند: مؤمن نسبت به مؤمن دیگر مانند اجزا یک ساختمان است و همان گونه که اجزا یک ساختمان به یکدیگر کمک می کنند که ساختمان فرو نریزد مؤمنین نیز باید نسبت به هم این گونه باشند و در نبود یکدیگر از آبرو و مال او محافظت کنند.

وی در ادامه افزود: وظایف مؤمنین نسبت به یکدیگر بسیار سنگین است و در صورت اختلاف بین آن ها باید وارد عرصه شد و این مسائل را حل و فصل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری در ادامه با اشاره به سالروز حادثه تروریستی هفت تیر که منجر به شهادت شهید مظلوم سیدمحمد بهشتی و 72 تن از یاران واقعی انقلاب شد، بیان کرد: در این حادثه شهیدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان ستادهای انتخاباتی دنبال سهم خواهی نباشند

فعالان ستادهای انتخاباتی دنبال سهم خواهی نباشند