مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:302021-06-25سياسي

ادامه تلاش ها برای فعالیت واحدهای راکد/مصوبات سفر رییس قوه قضاییه عملی شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به این استان که به تازگی رییس جمهور منتخب شده، تأکید کرد: امید می رود مصوبات آن سفر عملی شود.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به این استان که به تازگی رییس جمهور منتخب شده، تأکید کرد: امید می رود مصوبات آن سفر عملی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه چهارم تیر ماه خرم آباد در مصلی الغدیر، با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات، اضافه کرد: مردم با وجود مشکلاتی که داشتند با حضور پرشور در انتخابات دشمن را ناامید کردند و نتیجه ای که به دنبال آن بودند به خوبی رقم خورد.

وی ادامه داد: مردم از مدت ها قبل خودشان را برای این رویداد سیاسی آماده کرده بودند که در این راستا از تمامی اقشار تقدیر و تشکر می کنیم.

شاهرخی با اشاره به مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به لرستان که به تازگی رییس جمهور منتخب شده، تأکید کرد: امید می رود مصوبات آن سفر عملی شود و پاسخ فداکاری مردم در انتخابات پیشرفت اقتصادی خواهد بود.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به مناسبت های تیرماه، تصریح کرد: یکم تیرماه با نام روز اصناف نام گذاری شده است، قشری که برای حفظ سلامت مردم به مقررات ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا عمل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تلاش ها برای فعالیت واحدهای راکد/مصوبات سفر رییس قوه قضاییه عملی شود

ادامه تلاش ها برای فعالیت واحدهای راکد/مصوبات سفر رییس قوه قضاییه عملی شود