مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-25سياسي

حفظ فرهنگ مردم خراسان جنوبی بالاترین اولویت را دارد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فرهنگ بالای مردم خراسان جنوبی ارزشی است که باید حفظ شود و بالاترین اولویت را دارد.

- و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام سید علیرضا عبادی در دیدار جمعی از فعالان سیاسی بیرجند ضمن تبریک ایام ولادت امام رضا (علیه السلام) و تقدیر از حسن انتخاب و حماسه آفرینی مردم در انتخابات 1400 افزود: توطئه های چند ساله و کارشکنی های عمدی یا سهوی، نقش سِحره فرعون را بازی می کرد که یَد قدرتمند الهی با عصای موسایی همه آن سِحرها را بلعید.

وی اظهار داشت: بعد از این پیروزی تازه کار شروع می شود و با سر انگشت ایمان، تعهد، دانش و تجربه، ان شاء الله مشکلات از پیش روی مردم و انقلاب برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آقای جلیلی نیز خیلی زیبا عمل کردند، در عین حال که مواضع پرمایه بود و حرف برای گفتن داشتند اما نشان دادند که خودش مطرح نیست بلکه آرمان مطرح است و با همه سرمایه ای که داشت، متواضعانه و برای خدا عمل کردند.

وی افزود: پیروزی مردم عزیزمان در سطح کشور در مقابل دشمن و امتیاز خاص خراسان جنوبی هم در جهت درصد مشارکت، هم در درصد حسن انتخاب و نیز این درصد از خودگذشتن و خدا را جستن، در بالاترین رده در کشور قرار دارد که این برگ برنده ای است که جای شکر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ فرهنگ مردم خراسان جنوبی بالاترین اولویت را دارد

حفظ فرهنگ مردم خراسان جنوبی بالاترین اولویت را دارد