مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-25ورزشي

مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به لرستان اجرا شود/ ضرورت راه اندازی کارخانه های تعطیل


نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت اجرای مصوبات سفر قوه قضاییه به لرستان و راه اندازی کارخانه های تعطیل در این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: قرآن، تقوا را شرط نجات از جهنم و قبولی اعمال قرار داده است.

وی با بیان اینکه تقوا موجب نزول برکات الهی بر افراد و اشخاص و رهایی از گرفتاری های دنیوی می شود عنوان کرد: تکرار فراوان واژه تقوا در قرآن و روایات نشان دهنده جایگاه والا، برجسته و ممتاز این امر الهی است.

ضرورت فعال شدن شورای مبارزه با مواد مخدر در لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تقوا درجات مختلفی دارد، ملاک برتری انسان ها تقوا قرار داده شده است، دوری از گناهان، شبهات، امور حلال غیر ضروری، اشتغال قلب به ذکر و یاد خدا، مواردی است که در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی ما باید مورد توجه باشد.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه با اشاره به یک تیر ماه روز اصناف گفت: اصناف در مقابله با شیوع ویروس عمل کردند.

وی با اشاره به پنج تیرماه و روز جهانی مبارزه با مواد مخدر افزود: برگزاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، پیشگیری بر درمان مقدم است، ایجاد اشتغال، فراهم آوردن مسکن و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به لرستان اجرا شود/ ضرورت راه اندازی کارخانه های تعطیل

مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به لرستان اجرا شود/ ضرورت راه اندازی کارخانه های تعطیل