مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-25اقتصادي

توجه به معیشت مردم در اولویت باشد/ مبارزه با فساد با قدرت دنبال شود


امام جمعه همدان با بیان اینکه دولت در برخی بخش ها عملکرد خوبی داشته که نباید آنها را نادیده گرفت اما از نظر مشکلات معیشتی، تورم و نوسانات قیمتی کالاها مردم مشکلات بسیاری را تحمل کردند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان با تقدیر از حضور مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات رسالت خود را انجام دادند و حالا نوبت مسئولان است به وعده های خود عمل کنند.

وی گفت: دشمن در ایام انتخابات با فشار حداکثری و ایجاد جنگ روانی دنبال تحریم انتخابات از سوی مردم بود، ضمن اینکه حداکثر میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات را 25 درصد پیش بینی کرده بودند اما مثل گذشته با لطف خدا راه به جایی نبردند.

امام جمعه همدان با انتقاد از مدعیان دموکراسی که برای هموطنان ما در خارج از کشور برای شرکت در انتخابات مشکل ایجاد کردند افزود: متأسفانه در مورادی شاهد رفتار نامناسب و ضرب و شتم رای دهندگان توسط این افراد بودیم.

وی با بیان اینکه برخی از افراد در داخل که مسئولیتی هم داشتند مردم را به عدم حضور در انتخابات ترغیب کردند که آنها نیز با بصیرت مردم شکست خوردند گفت: دولت منتخب به دور از جناح و حزب درصدد این است که با انتخاب مدیران کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به معیشت مردم در اولویت باشد/ مبارزه با فساد با قدرت دنبال شود

توجه به معیشت مردم در اولویت باشد/ مبارزه با فساد با قدرت دنبال شود