مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-25سياسي

تقویت انسجام ملی و تضعیف دوقطبی های کاذب در دستور کار قرار بگیرد


امام جمعه پردیس با تاکید بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و کم اعتنایی به حاشیه سازی ها گفت: تقویت انسجام ملی و تضعیف دوقطبی های کاذب در دستور کار قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آنگاه که مسئولان را در بین خود نبینند و اشرافی گری و آقازادگی و امتیازطلبی های زیاده خواهانه و در کنج رفتن مسئولان را مشاهده کنند و جنگ روانی و رسانه ای بی امان دشمن و پیاده نظام او واقعیت این است که ملت ما این سال ها، خصوصاً سه سال اخیر زیر بمباران و موشک باران و گلوله باران روانی و رسانه ای دشمن بودند که ادراک و رفتار آن ها را هدف قرار گرفته بود.

حسینی افزود: در این انتخابات شاهد برخی اختلال های به وجود آمده در روز رأی گیری بودیم که پیشاپیش رهبر انقلاب برای جلوگیری از آن تذکر داده بودند و متأسفانه در روز رأی گیری اتفاقاتی افتاد که موجب تأخیر در شروع رأی گیری و معطلی مردم و کمبود تعرفه و در نتیجه نارضایتی جمع زیادی از مردم گردید.

همچنین ضعف در اطلاع رسانی نتایج انتخابات و برخی ناهماهنگی های مدیریتی موجب حرف و حدیث هایی شد.

امام جمعه پردیس گفت: ترویج آرامش و اطمینان در کشور و همچنین ترویج فرهنگ رفاقت و تقویت انسجام ملی و تضعیف دوقطبی های کاذب و نیز مطالعه و بررسی عمیق در وضعیت کشور و تلاش برای انتخاب یارانی کارآمد و جهادی و همدل برای دولت سیزدهم و مطالبه بعدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت انسجام ملی و تضعیف دوقطبی های کاذب در دستور کار قرار بگیرد

تقویت انسجام ملی و تضعیف دوقطبی های کاذب در دستور کار قرار بگیرد