مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-25حوادث

ادامه نقص های فنی سریالی ارابه های مرگ


عصر چهارشنبه دوم تیر ماه در پی نقص فنی اتوبوس اسکانیا در نقده که حامل تعدادی از خبرنگاران بود، 2 تن کشته و 21 تن مجروح شدند این در حالیست که کمتر 24 ساعت در حادثه ای دیگر در استان یزد در پی نقص فنی یک اتوبوس دیگر 5 تن کشته و 28 تن مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، نام ارابه های مرگ چند سال پیش در پی برخورد 2 دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور تهران - قم و حریق های سریالی آنها که موجب مرگ صدها هموطن شد بر روی اتوبوس های اسکانیا گذاشته شد؛ اتوبوس هایی که در پی انتقادهای آن دوره از ایمنی و استانداردشان، سفیر وقت سوئد در ایران را به کارخانه عقاب افشان تولید کننده اتوبوس های اسکانیا کشاند.

سفیر وقت سوئد پس از این بازدید مدعی شد که اتوبوس های اسکانیای تولیدی در ایران از استانداردهای اسکانیای سوئد خارج شده اند.

وی همچنین ادعا کرد: تغییراتی که در افزایش حجم باک بنزین و سیستم برق کشی تولیدات شرکت عقاب افشان به وجود آمده باعث شده است این محصول از استاندارد خارج شود.

این در حالی است که امیدواریم شرکت عقاب افشان تولیدات را به حالت استاندارد برگرداند.

در همان زمان عامری - مدیرعامل وقت اتحادیه تعاونی های مسافربری کشور نیز گفته بود: راننده ها مدعی شدند که در ساخت اتاق اتوبوس های اسکانیا از پروفیل ساختمانی به جای پروفیل های صنعتی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه نقص های فنی سریالی ارابه های مرگ

ادامه نقص های فنی سریالی ارابه های مرگ