مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:002021-06-25سياسي

مذاکره کنندگان برجام هوشیار باشند/توافق بد پذیرفتنی نیست


امام جمعه سوق با اشاره به اینکه در مذاکرات وین آمریکا دنبال وقت کشی و زیاده خواهی است، افزود: مذاکره کنندگان ما باهوش باشند انسان مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام مهدی کیانی اصل امروز در خطبه های نماز جمعه سوق اظهار داشت: هفتم تیر ماه سند مظلومیت ایران و جمهوری اسلامی بود و از سوی دیگر نشانه اقتدار و استحکام نظام امروز جمهوری اسلامی مظلوم است.

امام جمعه سوق تصریح کرد:کسانی که داعیه دار مبارزه با تروریسم هستند با تروریست های پدیدآورنده حادثه هفتم تیر مثل دوست و برادر و خویشاوندان رفتار می کنند از آنها حمایت می کنند با آنها همکاری می کنند با یکدیگر توطئه می کنند در حالی که خود تروریست ها اقرار به این جنایت کردند و افتخار هم می کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات 28 خرداد بار دیگر شکوه و عظمت مردم و پایبندی به نظام را نشان داد، در بیان چرایی عظمت این حماسه گفت: دشمنان این نظام و انقلاب تلاش های فراوان کردند که مردم پای صندوق های رای نیایند.

کیانی اصل گفت: همه شبکه های ماهواره و فضای مجازی را بسیج و با توطئه های آمریکا و اسراییل و منافقین با پول های سعودی تلاش کردند که مردم شرکت نکنند اما با این وضعیت باز مردم شرکت باشکوهی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره کنندگان برجام هوشیار باشند/توافق بد پذیرفتنی نیست

مذاکره کنندگان برجام هوشیار باشند/توافق بد پذیرفتنی نیست