مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:002021-06-25اقتصادي

صادرات تخم مرغ متوقف است


رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه صادرات تخم مرغ عملا متوقف است، گفت: با کمبود تولید در این حوزه مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، ناصر نبی پور در واکنش به مباحث اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر صادرات تخم مرغ به شکل مدیریت شده، گفت: بیش از 40 سال است که متوجه مفهوم مدیریتی که مسئولان عنوان می کنند، نشده ایم و نمی دانیم از کدام مدیریت صحبت می کنند.

وی با بیان اینکه صادرات تخم مرغ عملاً متوقف شده است، اضافه کرد: اگر هم صادراتی در حال انجام است عوامل مرتبط با خود وزارت خانه این کار را انجام می دهند.

نبی پور تاکید کرد: مشهد یکی از مهم ترین مناطقی است که تخم مرغ صادر می کند و الان اگر از صادرکنندگان مشهدی سوال کنیم می گویند که صادرات انجام نمی شود، به عبارتی وقتی مسئولان لفظ مدیریت شده را مطرح می کنند، یعنی صادرات نیست.

وی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی قاچاق رونق می گیرد، گفت: تا حدود 26 روز قبل، نزدیک به 10 هزار تن تخم مرغ از کشور صادر شده بود.

نبی پور قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ را درب مرغداری بین 15 هزار و 200 تا 15 هزار و 300 تومان اعلام کرد و افزود: حدود یکماه است که قیمت تخم مرغ در همین حدود نوسان می کند و تقریباً ثابت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات تخم مرغ متوقف است

صادرات تخم مرغ متوقف است