مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:002021-06-25سياسي

علم الهدی: رییسی سر سفره امام زمان بزرگ شده و انگیزه خدایی دارد


آقای رییسی یک طلبه است و سر سفره امام زمان بزرگ شده است و باانگیزه خدمت به ساحت مقدس ولی عصر آمده است - امام جمعه مشهد گفت: رای 62 درصدی و حتی در بعضی مناطق بالای 75 درصدی شما مردم به رییس جمهور منتخب، نشان دهنده بصیرت و بینش شما مردم است.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) ضمن تشکر از مردم به علت حضور پرشور در انتخابات و تبریک به آنان برای موفق شدن در شرکت در انتخابات، اظهار کرد: البته حضور شما در انتخابات، هر چند حدود 49 درصد اعلام شده، اما آنچه در بسیاری از آمار به دست آمده است، مشارکت در انتخابات حدود 54 درصد بوده است و در خراسان رضوی مشارکت حدود 60 درصد تخمین زده شده است.

وی بیان کرد: اما مشارکت حداکثری مطلوب، این مقدار نبوده است.

وجود احساس انقلابی گری در بین مردم، اقتضا می کرد حضور مردم در انتخابات گسترده تر باشد اما با مشکلاتی که پیش آمد، همین حضور هم یک حماسه آفرینی از طرف شما مردم انقلابی و دل داده این نظام بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی شیوع کرونا را اولین علت کاهش مشارکت در انتخابات 28 خرداد دانست و افزود: قبلا هم طبق نظرسنجی ها پیش بینی شده بود که 11 درصد از واجدین شرایط یا به کرونا مبتلا هستند یا از این بیماری ترس دارند، لذا در انتخابات شرکت نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: رییسی سر سفره امام زمان بزرگ شده و انگیزه خدایی دارد

علم الهدی: رییسی سر سفره امام زمان بزرگ شده و انگیزه خدایی دارد