مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-25سياسي

ملت ایران از تکان های سیاسی و اقتصادی نمی هراسد


امام جمعه فیروزآباد امروز در آخرین خطبه نماز جمعه پیش از بازنشستگی گفت: ملت ایران هیچگاه از تکان های سیاسی و اقتصادی نمی هراسد.

- ، آخرین خطبه نماز جمعه آیت الله سید عزیزالله هاشمی زاده امروز پس از سه دهه امامت در شهرستان فیروزآباد توسط وی ایراد شد.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضاییه و مناسبت شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در این باره فرمودند شهید بهشتی مظلوم زیست، مظلوم مرد و خار در چشم دشمنان اسلام بود.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب افزود: حادثه 7 تیر و شهدای گرانقدر به خصوص شخصیت ممتاز و برجسته مرحوم آیت الله بهشتی از سویی سند مظلومیت ملت ایران و جمهوری اسلامی و از سوی دیگر نشانه اقتدار و استحکام این نظام بود.

امام جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری 1400 مهر تأیید دیگری از سوی مردم نسبت به نظام اسلامی بود ادامه داد: ملت ایران با تمام وجود صیانت از نظام و انقلاب را یک وظیفه شرعی و عقلی می دانند و از تکان های سیاسی و اقتصادی که به صورت تهدید نظامی و تحریم اقتصادی از سوی استکبار صورت می گیرد از خود هراسی ندارد.

آیت الله هاشمی زاده اضافه کرد: ملت ایران به عنوان یک قدرت سیاسی فرهنگی در دنیا طلوع کرده و اعتمادی به قدرت های غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران از تکان های سیاسی و اقتصادی نمی هراسد

ملت ایران از تکان های سیاسی و اقتصادی نمی هراسد