مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:502021-06-25ورزشي

آغاز نبرد نماینده گیلان در لیگ برتر فوتبال ساحلی


مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های کشور (فصل1400) از نیمه دوم تیرماه جاری در دو گروه آغاز می شود که بازیکنان تیم خزر رودسر در مقابل رقبای خود آزمون سختی پیش رو دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تمرین نماینده فوتبال ساحلی استان گیلان برای حضور در این رقابت های فشرده، از ماه ها قبل زیرنظر کادرفنی و بازیکنان بومی و جذب شده، طبق برنامه آغاز شد ولی به دلیل حریفان آماده و مدعی از سایر مناطق کشور کار شاهین خزر دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود که در گروه اول تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش، شهرداری بندرعباس، شهریار ساری، دریانوردان بوشهر و ایفاسرام اردکان حضور دارند و در گروه دوم شاهین خزر رودسر با تیم های صنعت فرش حداد اصفهان، پارس جنوبی بوشهر، پاس گناوه و سپاهان سمنان هم گروه است.

هفته نخست این رقابت ها 15 تیر 1400 برگزار می شود و بر اساس اعلام این سازمان شاهین خزر رودسر ساعت 20:30 روز سه شنبه 15 تیر 1400 در اصفهان مقابل صنعت فرش حداد اصفهان قرار خواهد گرفت.

هفته دوم این رقابت ها هم یکشنبه 20 تیر 1400 برگزار خواهد شد که شاهین خزر رودسر میزبان پارس جنوبی بوشهر خواهد بود.

هم اکنون وضعیت فوتبال ساحلی گیلان در جایگاه  خوبی قرار دارد و چرخ باشگاه خزر رودسر به همت تلاش فراوان علاقمندان این باشگاه می چرخد، ولی نیازمند حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نبرد نماینده گیلان در لیگ برتر فوتبال ساحلی

آغاز نبرد نماینده گیلان در لیگ برتر فوتبال ساحلی