مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:502021-06-25سياسي

معیشت و رفاه مردم اولویت نخست رییس جمهور منتخب باشد


خطیب جمعه آستارا اولویت نخست دولت ها را مسائل معیشتی و رفاهی مردم دانست و گفت: سوء مدیریت ها و ضعف در مدیران رده بالای کشوری مشکلاتی را برای مردم و کشور به ارمغان آورده است که با ظرفیت و توانی که در رییس جمهور منتخب سراغ داریم امیدواریم به فضل خدا مشکلات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، لازمه گشایش در زندگی را داشتن تقوا دانست و  اظهار کرد: تقوا باعث نزول رحت الهی و گشایبش در امور زندگی می شود.

  وی ضمن قدردانی از حضور مردم زمان شناش و بزرگ ایران اسلامی در انتخابات 28 خرداد 1400 بیان کرد: دشمنان نظام و اسلام برای عدم حضور مردم در پای صندوق های اخذ رأی به واسطه غول های رسانه ای، شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی از چندین وقت پیش برنامه ریزی کرده بودند.

  خطیب جمعه آستارا مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات 28 خرداد 1400 را 74  ممیز دو دهم درصد دانست و تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها لبیک گفتن به دعوت مقام معظم رهبری بوده و این نشان از زمان شناسی و بصیرت بالای آن ها دارد.

  امام جمعه آستارا مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی را برنده انتخابات دانست و بیان کرد: نتیجه حضور مردم در انتخابات، روی کار آمدن ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت و رفاه مردم اولویت نخست رییس جمهور منتخب باشد

معیشت و رفاه مردم اولویت نخست رییس جمهور منتخب باشد