مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:402021-06-25اقتصادي

دو بنای تاریخی شهرستان بم به بخش خصوصی واگذار می شود


مدیر عامل صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی و فرهنگی کشور به بررسی ظرفیت های موجود در بناهای تاریخی عامری و سیستانی شهرستان بم اشاره کرد و گفت: - ایسنا/کرمان مدیر عامل صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی و فرهنگی کشور به بررسی ظرفیت های موجود در بناهای تاریخی عامری و سیستانی شهرستان بم اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه هیات وزیران به زودی این دو بنای تاریخی با کاربری مناسب توسط بخش خصوصی مرمت و احیا می شود.

هادی میرزایی واگذاری ابنیه تاریخی به بخش خصوصی را از وظایف صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی کشور برشمرد و اظهار کرد: در 15 سال گذشته چهار بنای تاریخی استان کرمان برای مرمت و احیا به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیر عامل صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی و فرهنگی کشور به سفر یک روزه خود به شهرستان بم اشاره کرد و افزود: در این سفر وضعیت و شرایط سرمایه گذاران و متقاضیان برای سرمایه گذاری در بناهای شهرستان بم مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه احیای بناهای تاریخی بر مرمت آنها مقدم تر است و باید ماموریت ها و وظایف دولت را که شامل مرمت و احیای ابنیه تاریخی می شود را به مردم منتقل کرد تاکید کرد: در حال حاضر دولت نقش حاکمیتی و سیاستگذاری خود را در زمینه حفاظت و صیانت از بناهای تاریخی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بنای تاریخی شهرستان بم به بخش خصوصی واگذار می شود

دو بنای تاریخی شهرستان بم به بخش خصوصی واگذار می شود