مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-25اقتصادي

دولت به جای افزایش قیمت شیر نهاده ارزان به دامدار بدهد


رییس هیئت مدیره اتحادیه مرکزی دامداران ایران گفت:دامداران به دنبال گرانی در بازار نیستند اما انتظار دارند که دولت خوراک دام مورد نیاز دامداری ها را به موقع و به قیمت مناسب بدهد.

- فرهاد اکبری رییس هیئت مدیره اتحادیه مرکزی دامداران ایران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اعلام کرد: دامداران انتظار دارند دولت به جای افزایش قیمت شیر نهاده آنها را تامین کند و آنها مجبور نباشند به چند برابر قیمت از بازار آزاد تهیه کنند.

 رییس هیئت مدیره اتحادیه مرکزی دامداران ایران افزود: دولت نرخ سبوس را آزاد کرد و اکنون به سه برابر قیمت از بازار آزاد می خریم و سایر نهاده ها هم که قرار بود از سامانه بازارگاه به نرخ دولتی خریداری کنیم را مجبوریم از بازار آزاد 2 تا 3 برابر قیمت بخریم که هزینه های تولید را به شدت افزایش داده است.

اکبری گفت: دامداران خرد تنها 30 درصد نیاز نهاده ای خود را از سامانه بازارگاه به نرخ دولتی خریداری می کنند و 70 درصد نیاز خود را از بازار سیاه نهاده که قیمت های چند برابری به فروش می رود تهیه می کنند.

بازارگاه سامانه دولتی است که توسط هر محموله وارداتی باید به محض ورود به کشور در سامانه بازارگاه ثبت شود پس این بازار سیاه چگونه شکل می گیرد؟ گفت: اتفاقا سوال ما هم همین است اما نکته اینجاست که کسی به این بازارگاه نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به جای افزایش قیمت شیر نهاده ارزان به دامدار بدهد

دولت به جای افزایش قیمت شیر نهاده ارزان به دامدار بدهد