مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-25سياسي

هفته حقوق بشر آمریکایی چهره بدون رتوش آمریکا را نشان می دهد


هفته حقوق بشر آمریکایی چهره واقعی آمریکا را بدون رتوش نشان می دهد، آمریکایی که امروز خود را مدافع حقوق بشر می داند مرتکب بزرگترین جنایات علیه بشریت گشته است.

- ، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به اینکه در هفته قوه قضاییه و در آستانه سالروز شهادت شهید مظلوم بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار کرد: درود می فرستیم به ارواح طیبه شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون خصوصاً شهید بهشتی رحمت الله علیه، این هفته را خدمت تمام دست اندرکاران قوه قضاییه تبریک عرض می نماییم.

وی گفت: یکی از وظایف اصلی قوه قضاییه اجرای عدالت و مبارزه با فساد و مفسدان در همه عرصه ها است، بطوری که که اگر کسی مرتکب جرم یا فسادی گشت احساس امنیت نکند.

امام جمعه خیرآباد ادامه داد: آنچه باعث اعتماد مردم به قوه قضاییه می شود و تجربه این چند سال اخیر که نشان داد برخورد با دانه درشت ها و آنهایی بود که از نفوذ بالایی برخوردار بودند و برای خود مصونیت قائل بودند، امروز نیز مردم انتظار دارند دستگاه قضایی در همه عرصه های مختلف ورود پیدا کرده و مفسدان اقتصادی و سیاسی و فرهنگی را به جزای اعمالشان برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته حقوق بشر آمریکایی چهره بدون رتوش آمریکا را نشان می دهد

هفته حقوق بشر آمریکایی چهره بدون رتوش آمریکا را نشان می دهد