مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-25سياسي

ارزش مشارکت مردم در انتخابات معادل 80 درصد است/ کشور معطل برجام نماند


پاسخ قاطع «خیر» رییس جمهور منتخب در نشست خبری به دیدار با رییس جمهور آمریکا نشان داد که کشور معطل برجام و آمریکا نیست، زیرا مذاکره با استکبار چیزی جز ضرر مادی و معنوی به دنبال ندارد.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت گفت: پاسخ قاطع خیر رییس جمهور منتخب در نشست خبری به دیدار با رییس جمهور آمریکا نشان داد که کشور معطل برجام و آمریکا نیست، زیرا مذاکره با استکبار چیزی جز ضرر مادی و معنوی به دنبال ندارد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر و در راس آن شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی، اظهار کرد: هفتم تیر حادثه تلخی است که در تاریخ ملت ایران فراموش نشدنی است، زیرا منافقین کوردل با بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی در چهل سال قبل، سید شهیدان انقلاب اسلامی را از ملت ایران گرفتند.

وی با اشاره به مظلومیت شهید بهشتی در کلام بنیانگذار انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان بازوی امام را گرفته بودند تا به انقلاب خدشه وارد کنند، اما این بزرگمرد به خودش هراس و تزلزل راه نداد و مسیر انقلاب را با صلابت و سرافزاری پیش برد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز از شهید بهشتی به عنوان شخصیتی ممتاز و برجسته یاد کردند، گفت: در کلام رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش مشارکت مردم در انتخابات معادل 80 درصد است/ کشور معطل برجام نماند

ارزش مشارکت مردم در انتخابات معادل 80 درصد است/ کشور معطل برجام نماند