مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-25سياسي

کابینه دولت منتخب حاج قاسم را در مدیریت الگوی خود قرار دهند


همه اعضای کابینه و مدیران دولت منتخب باید با شناخت کامل شخصیت مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی ایشان را الگوی شیوه مدیریتی خود قرار دهند - ، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر از حضور پرشور و با بصیرت 68 درصدی مردم منطقه در پای صندوق های رأی در 28 خرداد 1400 قدردانی کرد و گفت: پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند و باید قدر این مردم توسط مسئولان با ارزش شمرده شود.

وی پیروز دوم این آزمون بزرگ را انتخاب دولت اصلح برشمرد و افزود: آیت الله رییسی از جمله خصوصیاتی که با آن شناخته می شود شخصیت ضد فساد بودن آن است که انشاالله با همین ویژگی در مقدمه، ریشه فساد را از دولت خواهد خشکاند.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه از منتخب ملت خواست تا در انتخاب کابینه خود از کارشناس در یک اداره گرفته تا وزیر، مصداق سردار سلیمانی باشد.

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه سردار سلیمانی نمونه بارز یک مدیر انقلابی و اسلامی بود که شبانه روز نمی شناخت و برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می کرد اظهار کرد: هیأت دولت و تمام مسئولان دولت مردمی ایران قوی باید هر کدام یک نمونه کامل سردار سلیمانی باشند.

وی در ادامه به مذاکرات برجامی اشاره کرد و گفت: آمریکا از برجام خارج شده و الان نیز برای برگشتن به برجام، از ما می خواهد باج گیری کند ولی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه دولت منتخب حاج قاسم را در مدیریت الگوی خود قرار دهند

کابینه دولت منتخب حاج قاسم را در مدیریت الگوی خود قرار دهند