مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-25سياسي

انتخابات پاسخ کوبنده به تهدیدات و تخریب دشمن/ مردم حماسه آفریدند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه انتخابات پاسخ کوبنده به تهدیدات و تخریب دشمن بود، گفت: مردم با حماسه سازی بار دیگر توطئه های دشمن را خنثی و وفاداری خود را اثبات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان به میزبانی مصلا این شهر ضمن بیان اینکه انتخابات پاسخ کوبنده به تهدیدات و تخریب دشمن بود، ابراز داشت: تلاش بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی به زیر سوال بردن آرمان های انقلاب بود که خوشبختانه حضور و مشارکت مردم تمامی این نقشه ها را خنثی کرد.

وی ضمن بیان اینکه اکنون زمان آن رسیده که با وحدت و همدلی رییس جمهور منتخب را برای خدمت گذاری به مردم همراهی کنیم، افزود: مخالف بعد انتخابات در محافل سیاسی داخلی باید جای خود را به راهبردهای مناسب برای رفع معضلاتی ازجمله بیکاری، گرانی، مشکلات معیشتی و اقتصادی و فساد دهد.

خطیب جمعه سمنان بابیان اینکه فعالان عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی باید برای گذر از چالش های مذکور با یکدیگر متحد و یکپارچه شوند، ابراز داشت: امروز همه باید دولت جدید را برای تحقق وعده های انتخاباتی کمک کنند تا مشکلات موجود رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پاسخ کوبنده به تهدیدات و تخریب دشمن/ مردم حماسه آفریدند

انتخابات پاسخ کوبنده به تهدیدات و تخریب دشمن/ مردم حماسه آفریدند