مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-25ورزشي

البرز در تکاپو میزبانی آفرودسواران کشور


اولین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور روزهای دهم و یازدهم تیر 1400 در پیست شهدای هیو شهرستان ساوجبلاغ استان البرز برگزار خواهد شد.

- اردشیر درویشی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: میزبانی اولین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور پس از یک سال رکود به عهده هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز است که قطعا برگزاری باشکوه این مسابقه مستلزم همکاری و یکپارچگی تمامی مسؤولان لشگری و کشوری شهرستان ساوجبلاغ است.

وی با اشاره به حضور حداکثری اتومبیلرانان سراسر کشور در این مسابقه اظهار کرد: برنامه ریزی های مناسبی برای میزبانی انجام شده است و امیدواریم با حضور قهرمانان و ورزشکاران سراسر کشور شاهد رقابت های مهیج و بی نظیری در سطح کشور باشیم.

رییس هیأت موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز، ادامه داد: آفرود البرز و تمامی کادر اجرایی و مسٶولان کمیته آفرود البرز تلاش و پیگیری های شبانه روزی جهت آماده سازی پیست و زمینه سازی شرایط میزبانی از اولین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور داشتند.

درویشی با اشاره به اینکه اولین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور روزهای دهم و یازدهم تیرماه در پیست شهدای هیو شهرستان ساوجبلاغ برگزار می شود، تصریح کرد: نفرات اول هر کلاس علاوه بر جوایز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در تکاپو میزبانی آفرودسواران کشور

البرز در تکاپو میزبانی آفرودسواران کشور