مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:202021-06-25سياسي

منتخبان شورای شهراصفهان استفاده از رقبا را مورد توجه قرار دهند


ضروری است منتخبان شورای شهر اصفهان استفاده از ظرفیت رقبا را بسته به شایسته سالاری در دستور کار خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 اظهار داشت: با همه تلاش هایی که دشمنان برای عدم حضور در انتخابات کردند و حتی تخمین زدند که 20 درصد مردم هم شرکت نمی کنند، حضور آگانه و بصیرانه مردم نقشه دشمنان را تغییر داد.

رفتار کسانی که در انتخابات شرکت نکردند را نمی توان اعراض از نظام تلقی کرد وی با بیان اینکه رفتار کسانی که در انتخابات شرکت نکردند را نمی توان اعراض از نظام تلقی کرد، ابراز داشت: خیلی ها اعتراض داشتند و خیلی ها نیز به دلیل را دلیل عدم حضورشان اعلان کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اکثریت مردم با نظام هستند، ادامه داد: البته در شعب اخذ رأی در استان اصفهان اختلالاتی در ساعات اولیه وجود داشت و مردم مدت زیادی در صف های طولانی بودند اما مردم صبوری کردند.

تعدد احکام در ستادهای تبلیغاتی رییس جمهور منتخب شایسته نبود وی با بیان اینکه در ستادهای انتخاباتی رییس جمهور منتخب در استان های کشور و به ویژه استان اصفهان احکامی را برای افراد مختلف صادر کرده بودند، افزود: این احکام متعدد بود و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان شورای شهراصفهان استفاده از رقبا را مورد توجه قرار دهند

منتخبان شورای شهراصفهان استفاده از رقبا را مورد توجه قرار دهند