مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:202021-06-25ورزشي

هندبالیستان البرز در سالن مخصوص تمرین می کنند


رییس فدراسیون هندبال در سفر خود به استان البرز و برگزاری نشست با مسؤولان مربوطه در خصوص مشکلات این رشته ورزشی و ورزشکاران آن به بحث و تبادل نظر پرداخت که در نهایت این هم فکری مقرر شد از هفته آتی سالن ویژه هندبال برای تمرین ورزشکاران این رشته ورزشی در نظر گرفته شود.

- علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال، در حاشیه حضور نیم روزه خود به استان البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص آخرین وضعیت هندبال استان البرز، گفت: در جلسه ای که با مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، بررسی مشکلات هیأت هندبال و رفع مسائل پیش رو در دستور کار قرار گرفت که از جمله این ها اختصاص سالن مخصوص هندبال به ورزشکاران این رشته ورزشی است.

پاکدل با اشاره به اینکه موانع و مشکلات سخت افزایی در مسیر رسیدن به اهداف هیأت هندبال البرز وجود دارد، اظهار کرد: در ماه های گذشته با رییس هندبال البرز و همراهان وی در هیأت جلساتی برای گسترش این ورزش در استان شکل گرفت که طی آن اقدامات خوبی برای رفع مشکلات انجام خواهد شد.

رییس فدراسیون هندبال در پایان تصریح کرد: استعدادهای بسیار خوبی در بخش آقایان به ویژه بانوان فعال هندبال در البرز وجود دارد که سعی می کنیم در خواست حضور دوباره بانوان در لیگ برتر با نظر مثبت بررسی و اعلام نظر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندبالیستان البرز در سالن مخصوص تمرین می کنند

هندبالیستان البرز در سالن مخصوص تمرین می کنند