مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:202021-06-25سياسي

امید به فسادستیزی در قوه مجریه با حضور آیت الله رییسی


امیدواریم با حضور آیت الله رییسی که اکنون ریاست قوه قضاییه را بر عهده دارد در منصب ریاست جمهوری شاهد فسادستیزی بیشتری در دستگاه اجرایی کشور باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری.

از یاسوج حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه چهارم تیرماه 1400 در محل مصلای امام است  از حکمت های تشکیل خانواده کمک و یاری افراد به همدیگر بوده که از ارزشمندترین نوع تعاون و همکاری به شمار می رود.

وی گفت: مرد فقط در بیرون از خانه وظیفه ندارد بلکه در درون خانواده هم باید شریک زندگی همسر خود باشد همچنان که علی بن ابیطالب برای درست کردن آتش هیزم جمع می کرد و در کوچک ترین کارهای خانه از جمله جاروکشی و به همسر خود کمک می کرد.

جکمتی نیک ادامه داد: نوعی دیگر از تعاون یعنی اینکه همه اعضای جامعه همیار هم باشند یاریگر همسایه ها همشهری ها و همکاران خود باشیم اگر برای کسی مشکلی ایجاد شد باید به کمک او بشتابیم این تعاون بر اساس آموزه های دینی است که مصداق آن همین رزمایش های مومنانه در روزهای سخت کرونایی بود.

امام جمعه موقت یاسوج یادآور شد: یکی دیگر از عرصه های تعاون همکاری در عرصه جامعه است مردم نسبت به حاکمان و آن ها نسبت به مردم حق همکاری دارند.

وی گفت: وقتی حاکم اسلامی برای حضور مردم در انتخابات فرمان صادر می کند باید همکاری کنیم و دیدیم که وقتی رهبری معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به فسادستیزی در قوه مجریه با حضور آیت الله رییسی

امید به فسادستیزی در قوه مجریه با حضور آیت الله رییسی