مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-25سياسي

تبلیغات اسلامی در جنگ نابرابر فرهنگی و نرم تقویت شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر تقویت امکانات و بودجه تبلیغات اسلامی گفت: در جنگ نابرابر نرم ، باید نهادهای فرهنگی و سربازان جبهه نرم تقویت شوند.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری با تاکید بر داشتن و رعایت تقوی الهی اظهار داشت: رفت و امد و حشر ونشر با پاکان و انسان های باتقوا سازنده است و انسان را به سمت تقوای و پاکی هدایت می کند.

وی با اظهار اینکه حضرت امیرمومنان (ع) سرآمد پاکی و تقو است، افزود: سرچشمه بی تقوایی دنیا طلبی و ریشه تقوا، دنیاشناسی و پرهیز از گناه است.

وی با عنوان اینکه دنیاگرایی را سرچشمه بی تقوایی را دانست و گفت: شناخت دنیا و فریب دنیا را نخوردن سرچشمه پاکی است و تقوا راهبرد و کلید نجات انسان به شمار می رود.

آیت الله لایینی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهیدان به ویژه آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از یارانش اظهار داشت: دو تن از یاران شهید بهشتی، مازندرانی بودند.

مبارزه با فساد شدت گرفته است امام جمعه ساری با تقدیر از تلاش های دستاندرکاران قوه قضاییه و دستگاه قضایی ادامه داد: مبارزه با فساد و مفسد در دوره ریاست آقای رییسی از این قوه شروع شده است و با مفسدان در این قوه برخورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات اسلامی در جنگ نابرابر فرهنگی و نرم تقویت شود

تبلیغات اسلامی در جنگ نابرابر فرهنگی و نرم تقویت شود