مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-25سياسي

عملی شدن برنامه های دولت جدید با مطالبه گری صحیح مردم ممکن می شود


همگان باید عزم خود را جزم کنیم و با مطالبه گری درست دولت جدید را کمک کنیم تا برنامه های خود را عملی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان شهرکرد با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر از مسایل مهم است، گفت: گاهی از این مسئله غفلت می شود و بسیاری از جوانان را در دام خود گرفتار می کند که این مهم حساسیت همگانی و نظارت مردم را می طلبد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: کشف مواد مخدر در استان زیاد است که همین امر نگران کننده است چراا که این بخشی از مواد و ممکن است همین مقدار هم موجود و کشف نشده باشد.

وی با بیان اینکه رسانه ها در فرهنگ سازی برای مبارزه با مواد مخدر کمک کنند تا هر چه بیشتر بتوانیم از آسیب این ضایعه بکاهیم، افزود: هرچند این مسئله جهانی است اما دولت های دیگر برای مبارزه تلاش نمی کنند چون خودشان به دنبال ترویج این معضل هستند که همین امر انجام ندادند.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: دشمنان همه با هم متحد شدند و در رسانه هایشان رای بی رای را باب کردند و حتی در پای صندوق های رای به افراد تعرض کردند و متأسفانه برخی ها از گروه های انحراف و افرادی که صلاحیت ورود به انتخابات را نداشتند در داخل کشور نیامدن پای صندوق رای را القاء کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملی شدن برنامه های دولت جدید با مطالبه گری صحیح مردم ممکن می شود

عملی شدن برنامه های دولت جدید با مطالبه گری صحیح مردم ممکن می شود