مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-25حوادث

امداد رسانی اورژانس هوایی البرز به پیرمرد گرفتار در روستای اواتر


رییس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی استان البرز از نجات پیرمرد گرفتار در روستای اواتر استان قزوین توسط بالگرد اورژانس استان البرز خبر داد و گفت: - مهرداد بابایی، رییس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ساعت 10:39 صبح پنجشنبه 3 تیر ماه 1400، اورژانس قزوین جهت امدادرسانی به پیرمرد 64 ساله در روستای اواترا الموت و در دامنه دومین قله بلند ایران در مرز مازندران و قزوین از اورژانس هوایی البرز تقاضای کمک و  اعزام بالگرد نمود.

رییس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی استان البرز بیان کرد: تیم هوایی اورژانس البرز بلافاصله جهت امدادرسانی به این بیمار که دچار تنگی نفس شدید شده بود، به محل اعزام شدند.

این مقام مسؤول ادامه داد: مسیر زمینی دسترسی به روستای اواترا، بسیار صعب العبور بوده و امکان انتقال زمینی بیماران اورژانسی از این مسیر عملاً میسر نیست.

به گفته وی بالگرد اورژانس البرز پس از دقایقی پرواز، به روستای موردنظر رسیده، فرود آمده، تکنسین های اورژانس پس از طی مسیری با پای پیاده به منزل بیمار رسیده و اقدامات اولیه درمانی را برای او انجام دادند.

بابایی ادامه داد: سپس بیمار را برای انجام ادامه روند درمان ظرف مدت کمتر از 30 دقیقه پرواز بر فراز رشته کوه های البرز به بیمارستان امام علی (ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی اورژانس هوایی البرز به پیرمرد گرفتار در روستای اواتر

امداد رسانی اورژانس هوایی البرز به پیرمرد گرفتار در روستای اواتر