مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-25سياسي

انتخابات 28 خرداد ماه شروعی دوباره برای جریان انقلابی است


انتخابات 28 خرداد 1400 شروعی دوباره برای جبهه انقلاب است و از این پس کار جبهه انقلاب شروع می شود و باید نفس تازه ای در اداره جهادی کشور در جامعه ما دمیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام محسن ملک پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه فارسان گفت: انتخابات 28 خرداد 1400 شروعی دوباره برای جبهه انقلاب است و از این پس کار جبهه انقلاب شروع می شود و باید نفس تازه ای در مدیریت جهادی کشور در جامعه ما دمیده شود.

خطیب نماز جمعه فارسان در ادامه با تبریک هفته قوه قضاییه، افزود: قوه قضاییه، ایستگاه پایانی برخورد با مفسدان است چراکه تار و پود انواع و اقسام جرائم در دستگاه های اجرایی شکل می گیرد.

وی اضافه کرد: در طول سالیان گذشته، فارغ از این که چه جریان و طیفی در رأس قوه مجریه بوده، ضعف های بنیادی در مدیریت اداری چنان به هم ریخته بود که در غفلت یا غیاب مسئولان دولتی، غارتگران بیت المال سال ها با خیالی آسوده جولان دادند.

ملک پور با بیان اینکه چنانچه در تصمیم گیری ها، سیاست گذاری ها و مدیریت های اداری، همه چیز شفاف باشد، دیگر نوبت به قوه قضاییه نمی رسد، توضیح داد: دستگاه قضا امروز گرفتار کم کاری ها و بی توجهی های خسارت باری است که در سایر نهادها و دستگاه ها معمول شده و کار را به جایی رسانده که انبوه پرونده های مرتبط با فساد در آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 28 خرداد ماه شروعی دوباره برای جریان انقلابی است

انتخابات 28 خرداد ماه شروعی دوباره برای جریان انقلابی است