مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-25سياسي

پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی حادثه فوت 5 سرباز معلم


دکتر سعید رضا عاملی؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی حادثه واژگونی اتوبوس و فوت 5 سرباز معلم را تسلیت گفت.

- دکتر سعید رضا عاملی؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی حادثه واژگونی اتوبوس و فوت 5 سرباز معلم را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام بدین شرح است: إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ خبر سهمگین واژگونی اتوبوس حامل سربازان معلم میهن در مسیر زاهدان – آباده غم و اندوه فراوانی بر دل های مردم نشاند.

هنوز شوک درگذشت خبرنگاران جوان و پر تلاش کشور در سانحه واژگونی اتوبوس حامل اصحاب رسانه تازه بود که درگذشت سربازان معلمی که برای برافروختن چراغ دانش در محروم ترین نقاط کشور رهسپار بودند، بار دیگر خانواده هایی را داغدار کرد.

اینجانب این ضایعه جانکاه را به ملت شریف ایران، دوستان، آشنایان و اعضای محترم خانواده آن جوانان رشید و برومند و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان بویژه زاهدان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و مغفرت، برای خانواده های داغ دیده، شکیبایی و صبر، و برای مجروحان و مصدومان حادثه، شفای عاجل و کامل از ایزد منان مسئلت دارم.

امید است مسئولان امر نسبت به استانداردسازی و نوسازی جاده ها و خودروها خصوصا خودروهای حمل و نقل عمومی تمهیدات و پیش بینی های لازم را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی حادثه فوت 5 سرباز معلم

پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی حادثه فوت 5 سرباز معلم